میشود برای من کمی دعا کنی...!؟

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

نردبان دلم شکسته است!!!
میشودبرای من کمی دعاکنی؟!
اگرخدا اجازه میدهد،
کمی به جای من خداخدا کنی؟!

راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته وشکسته است!

می شود برای بیقراری دلم,سفارشی به آن رفیق با وفا کنی؟

ما رو یادتون نره دعا کنید!التماس دعا!!!

یا علی!!!



نظرات شما عزیزان:

kataun
ساعت12:43---19 مرداد 1391
salam azizam
eshtebah be shoma zadam yeki dige behem goft
webet ghashange


farinaz
ساعت12:26---19 مرداد 1391
سلام ستاره جان وبلاگ خوبی داری من هم با افتخار تو رو لینکیدم!!پاسخ:ممنون عزیزم!

kosar
ساعت19:44---18 مرداد 1391
سلام بامرام!!!پاسخ:سلام عزیزم!ممنونم که اومدی!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:,

] [ 1:56 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،