تو دلت تنگه ولی...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

باز دوباره میزنه قلبت تو سینه سازمو

 

 

تو سکوتت میشنوی زمزمه آوازمو

 

 

 

 

حس دلتنگی که میگیره تموم جونتو

 

 

 

 

هر جا میری منو میبینی و کم داری منو

 

 

 

 

تو دلت تنگه ولی انگار تو جنگ با دلم

 

 

 

 

میزنی و میشکنی با خودت لج کردی گلم

 

 

 

 

راه با تو بودنو سخت کردی که آسون برم

 

 

 

 

چشم خوشرنگت چرا خیسه دوباره خشگلم

 

 

 

 

حالا بگو  کی دیگه اخماتو میگیره

 

 

 

 

با تو می خنده تب کنی واست میمیره

 

 

 

 

دست کی شبا لای موهاته

 

 

 

 

آره خودم نیستم ولی یادم که باهاته

 

 

 

 

این عشقه تو وجودت,توی جونت ریشه کرده

 

 

 

 

دل دوباره بی قرارت داره دنبال من میگرده

 

 

 

 

گفتی که میخوای بری سروسامون بگیری

 

 

 

 

خواستی اما نتونستی به این آسونی بری

 

 

 

 

دستت مال هرکی باشه چشمت دنبال منه

 

 

 

 

هر نگاهت انگاری اسممو فریاد میزنه

 

 

 

 

من خیالم راحته تا پای جون بودم برات

 

 

 

 

تو ندونستی چی میخوای تا بریزم زیر پات

 

 

 

 

همه ی آرزوهامون دیگه فقط یه خاطره س

 

 

 

 

نفسم بودی ولی یه تجربه شدی و بس

 

 

 

 

حالا بگو کی دیگه اخماتو میگیره

 

 

 

 

باتو می خنده تب کنی واست میمیره

 

 

 

 

دست کی شبا لای موهاته

 

 

 

 

آره خودم نیستم ولی یادم که باهاته

 

 

 

 

این عشقه تو وجودت,توی جونت ریشه کرده

 

 

 

 

دل دوباره بی قرارت داره دنبال من میگرده

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,

] [ 21:50 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،