یادت نره...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

یادت نره دوست دارم...

خیلی دلم تنگه برات!

دارو ندارمو بگیر...

مال خودت,مال چشات!

خورشید و بردارو بیار...

آفتابی شو به خاطرم!

قرارمون یادت نره...

دیر نکنی منتظرم...!!!



نظرات شما عزیزان:

زهره صادقی
ساعت2:35---18 مرداد 1391
کاش وقتی زندگی فرصت دهد


گاهی از پروانه ها یادی کنیم


کاش بخشی از زمان خویش را


وقف قسمت کردن شادی کنیم


کاش گاهی در مسیر زندگی


باری از دوش نگاهی کم کنیم


فاصله های میان خویش را


با خطوط دوستی مبهم کنیم


کاش وقتی آرزویی میکنیم


از دل شفاف مان هم رد شود


مرغ آمین هم از آنجا بگذرد


حرف های قلبمان را بشنود


وبتان بی نظیر بود برای شما عزیز آرزوی موفقیت میکنم .


من یک وب هنری دارم. بسیار خوشحال میشوم از وب من دیدن کنید


و نظرارزشمندتون رو برام بگذارید.


توفیق رفیق راهتان.


در پناه حق




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,

] [ 1:37 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،