نجاتم بده!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

هوای امشبم با فکرت خرابه

بدون تو خورشید محاله بتابه

تو فانوس شبهای بیداریم باش

نجاتم بده

واسه گریه کردن به پای تو دیره

یه جوری شکستم که گریه ات بگیره

همین امشب از حال من با خبر باش

نجاتم بده

.

صداش از جنس بارونای هر روزه

دلش وقتی که دلتنگم نمی سوزه

چرا بی طاقتی هامو نمی بینی

کسی که رو چشام چشماشو می دوزه

بیا دنیامو عاشق کن به رویایی که شیرینه

می دونی روزگار من تو باشی بهتر از این

خلاصم کن از این حبسی که رنگ آب و آتیشه

داره مثل تو تنهایی یه جوری عادتم میشه

 



 



نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت22:57---24 بهمن 1390
سلام بر تو ای جوان
اگه می خواهی ببینی بزرگترین وبلاگ
لوکس بلاگ را بیا که از دستت نره
اگر عضو شوی 3عدد شارژ ایرانسل
2000تومانی میدهیم(اگر برنده ی قره کشی شوی)
وضمنا اگر عضو شوی قالب رایگان برات طراحی میکنم (با انتخاب شما)
هر چه زودتر عضو شوی بهتر است
در ضمن وبلاگ من یک عضو بیشتر نداره
شارژ هارو به صورت ایمیل یا به صورت پیام
خصوصی به وبلاگت میفرستم
اگر دروغ بود بیا تو وبلاگم هر چقدر میخواهی
فوهش بده(به جون خودم دروغ نیست)
قرعه کشی 1اسفند
خداحافظ بر تو ای جوان
2H2.LOXBLOG


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,

] [ 21:51 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،