با تو نیستم...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

با تو نیستم


تو نخوان


با خودم زمزمه میکنم

 

من خوبم ....من آرامم......من قول داده ام


فقط کمی

 

تو را کم اورده ام ...............



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:47---26 تير 1391
سلام عزيزم ممنون كه سر زدي منم لينكت كردم جوجو

تیم حرفه ای تجاری
ساعت18:58---26 تير 1391
خرید بتوسط کارت های وبمانی در اینترنت از 10 دلار تا 100 دلار کارت های وبمانی آماده برای فروش تا بتوانید در اینترنت براحتی هر چه را می خواهید از هر کجای دنیا خرید کنید بدون هزینه اضافی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 26 تير 1391برچسب:,

] [ 18:37 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،