خوشبخت ترینم...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

اگه ابری ترین روزم

اگه از غصه می سوزم

اگه هم درد هر دردم

اگه همرگ دیروزم

اگه رنگ و رخم زرده

اگه تنهایی و غربت

منو بی همنشین کرده

تو قلبم غم نمی کارم

مثل باران نمی بارم

اخه خوشبخت ترینم من

که چشمای تورو دارم

تو قلبم غم نمی کارم

مثل باران نمی بارم

اخه خوشبخت ترینم من

که چشمای تورو دارم

اگه تنها ترین باشم

صدای اخرین باشم

اگه بی سایه و خسته

اگه بی سرزمین باشم

اگه از گریه حلق اویر

اگه اواره پائیز

یا مثل یه درخت پیر

بشم از بی کسی لبریز

تو قلبم غم نمی کارم

مثل باران نمی بارم

اخه خوشبخت ترینم من

که چشمای تورو دارم

تو قلبم غم نمی کارم

مثل باران نمی بارم

اخه خوشبخت ترینم من

که چشمای تورو دارم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:,

] [ 12:13 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،