دلواپسم!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

دلواپسم که ساده می شکنی

کوه غمی ولی حرفی نمیزنی

دلواپسم که از پس غم هات بر نیای

من عادتم شده چیزی ازم نخوای



نظرات شما عزیزان:

Mohammad Sadeghi
ساعت22:00---22 بهمن 1390
سلام ، نمی دونم اینو از کی شنیدم ، فکر کنم از خواننده ی مورد علاقه ام سلنا گومز شنیدم. سلنا روز نهم نوامبر که من توی کنسرتش بودم، آهنگی را خواند که این جملات توش بود، در هر صورت عالی بود، ازش خیلی خوشم اومد. من عاشق سلنا گومز هستم، اگه اومدی و به من سر زدی بگو که چه خواننده ای و چه سبکی را دوست داری.
Mohammad Sadeghi M.S.S.G


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 22 بهمن 1390برچسب:,

] [ 21:42 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،