شک نکن...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

از اینجایی که من هستم  تموم شهر معلومه             

                   کنارم خیلیا هستن دلم پیش تو آرومه

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم            

                   به جز آرامش و حسی که از صدات می گیرم

بدبین شدی چرا     باور نمی کنی         تنهایی منو           کمتر نمی کنی

طوفان نشو منو      یک قاصدک نکن      من عاشق توام      یک لحظه شک نکن

اگه دلتنگ باشی تو مثل بارون شروع میشم     

                   که با هر قطره ی اشکت منم که زیر و رو میشم

همیشه ساده رنجیدی همیشه سخت بخشیدی        

                   تو رو میبخشم این لحظه شاید بازم منو دیدی

بدبین شدی چرا     باور نمی کنی         تنهایی منو           کمتر نمی کنی

طوفان نشو منو      یک قاصدک نکن      من عاشق توام      یک لحظه شک نکن

از اینجایی که من هستم  تموم شهر معلومه             

                   کنارم خیلیا هستن دلم پیش تو آرومه

به من بدبین نشو هرگز بگو چی بوده تقصیرم            

                   به جز آرامش و حسی که از صدات می گیرم

بدبین شدی چرا     باور نمی کنی         تنهایی منو           کمتر نمی کنی

طوفان نشو منو      یک قاصدک نکن      من عاشق توام      یک لحظه شک نکن

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:,

] [ 15:1 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،