باور نمی کند...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

شب ها که بی تو پلک غزل بسته می شود

                                                            از لحظه های بی تو دلم خسته می شود

باور نمی کند دل مغرور و ساکتم

                                                          هر لحظه بیشتر به تو وابسته می شود!

                                         

                                      دلم برات لک زده!!!

 



نظرات شما عزیزان:

دیوونتم دیوونه
ساعت19:27---11 خرداد 1391
من جدی جدی خیلی دلم برات لک زده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 5 خرداد 1391برچسب:,

] [ 21:20 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،