چقدر راحت منو وابسته کردی...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

دو سه روزه كه مات و بي ارادم

يه چيزي فكرم و مشغول كرده

همين عشقي كه در گير هواشم

منو نسبت به تو مسئول كرده 

ازاون رابطه ي معمولي ما

چه عشقي سرگرفت تو روزگارم

دو سه روزه كه بعداز اين همه سال

واسه تو ادعاي عشق دارم 

نمي بيني دارم جون ميدم اينجا

نميدوني به تو محتاجم اينجا

چقدر راحت من و وابسته كردي

دارم ديوونه ميشم كم كم اينجا

مي خوام مثه قديما مثه سابق

يه وقتايي يكي با من بخنده

يكي باشه كه دستام و بگيره

یکی باشه که زخمامو ببنده

نمي بيني دارم جون ميدم اينجا

نميدوني به تو محتاجم اينجا

چقدر راحت من و وابسته كردي

دارم ديوونه ميشم كم كم اينجا

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

باران فریدی
ساعت1:21---6 خرداد 1391
ستاره جون سلام یه دنیا شرمنده که دیر اومدم امیدوارم جبران کنم پستهات حرف نداره فقط اگه بشه رنگ نوشته هاتو یه کم پر رنگتر انتخاب کنی خوندنشونو راحت تر میکنه واقعا عالی بود فکر میکنم بعضی اشعار از خودت باشه اگه اینطوره بهم بگو یا زیر پستهات بنویس در ضمن وبتو با کمال میل ثبت کردم میبوسمت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,

] [ 9:58 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،