راهرو...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

از این راهرو ، یک نفر رد شده ،
که عطرش همونیه که تو میزنیــــــــــــ                           
برای به زانو در آوردنم ،
تو از مرگ حتی جلو میزنــــــــی                         
از این راهرو ، یک نفر رد شده ،
مثل وقتایی که تو راحتی                        
نفس میکشم با تمام وجود ،
عجب عطر خوبی زده لعنتـــــــــــــ                    
یه جوری دلم تنگ میشه برات ،
محاله بتونی تصور کنی                         
گمونم نمیتونی حتی خودت ،
جای خالیتو تو دلم پر کنــــــــ                           
صدات میکنم تا همه بشنون،
جواب صدام غیر پژواک نیست
من اونقدر شکستم که حس میکنم،
که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

                  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,

] [ 21:9 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،