کسی چه می داند...؟!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

کسی چه می داند....

                                روزی چند بار فرو ریختم...

                                                                  از دیدن کسی که تنها...

                                                                                             تنها لباسش شبیه تو بود!!!



نظرات شما عزیزان:

کاظم
ساعت20:28---1 خرداد 1391
اینم هدیه داشته باش که احاستو خوب خوندم یا نه
دوستت دارم


کاظم
ساعت20:28---1 خرداد 1391
اینم هدیه داشته باش که احاستو خوب خوندم یا نه
دوستت دارم


کاظم
ساعت20:28---1 خرداد 1391
اینم هدیه داشته باش که احاستو خوب خوندم یا نه
دوستت دارم


کاظم
ساعت20:28---1 خرداد 1391
اینم هدیه داشته باش که احاستو خوب خوندم یا نه
دوستت دارم


kazem
ساعت20:26---1 خرداد 1391
وبت عالیه سلام یادم رفت به وب من هم یه سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,

] [ 20:18 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،