نمی تونم!!!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

نه ميتونم دور شم از تو ، نه ميتونم كه بمونم !

 

نه ميتونم دور شم از تو ، نه ميتونم كه بمونم

من نه شاهزاده ي عشقم ، نه شهاب آسمونم

تو نه هستي و نه نيستي ، ديگه خستم از خيالا

مونده بي جواب و مبهم توي زندگي سوالا

 

تو يه رنجي تا هميشه ، اگه جون نگيره ريشه

اگه باز بگی نمیشه ، اگه يك روزي بدونم

بودنو موندن يادت ، واسه قلب عاشق من

كه يه عمري عاشقت بود ، مثل درد زهر نيشه

 

نه ميتونم دور شم از تو ، نه ميتونم كه بمونم

من نه شاهزاده ي عشقم ، نه شهاب آسمونم

تو نه هستي و نه نيستي ، ديگه خستم از خيالا

مونده بي جواب و مبهم توي زندگي سوالا

 

تو که هستی زندگی هست ، قدرت هر خستگی هست

میشه دست قسمتو بست، زیر ضربه های لعنت

که یه دشمنه تو خلوت ، نمیسوزه میکوبونه

هر خیال عاشقونه ، بود و موند و خوند و نشکست !

 

نه ميتونم دور شم از تو ، نه ميتونم كه بمونم

من نه شاهزاده ي عشقم ، نه شهاب آسمونم

تو نه هستي و نه نيستي ، ديگه خستم از خيالا

مونده بي جواب و مبهم توي زندگي سوالا

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت20:26---28 ارديبهشت 1391
salam webe khobi dari age dos dashti manu belink bego ta manam belinkamet

shahla
ساعت19:06---26 ارديبهشت 1391
سلام وب خيلي خوبي داريد وقت كردين به منم سر بزنيد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,

] [ 22:42 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،