کی گفته که من مانعم؟

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

شاید یه راهی باشه که این فاصله کوتاه شه

قلب تو واسه یه ثانیه با حس من همراه شه

شاید یه راهی باشه تشویشمو کمتر کنی

یه عمره عاشق تواَم ، یه لحظه با من سَر کنی

 

تو نیستی و بدون تو با گریه خلوت می کنم

دارم به صحبت کردنِ با عکس عادت می کنم

تو نیستی و بدون تو دچار بی قراریَم

بی تو از این سایه ها ، از خودم فراری ام 

 

برگرد و آتیشم بزن ، کی گفته که من مانعم

تنها بزار ببینمت ، من به همینم قانعم

تو نیستی و این فاصله آتیش به جونم می زنه

تصور لبخند تو هر جا که هستم با منه ، هر جا که میرم با منه

 

شاید یه راهی باشه که باور کنی غرقِ تواَم

این اوجِ خواسته ی منه ، ببین چه کم توقعم

شاید یه راهی باشه تشویشمو کمتر کنی

یه عمره عاشق تواَم ، یه لحظه با من سَر کنی

 

تو نیستی و بدون تو با گریه خلوت می کنم

دارم به صحبت کردنِ با عکس عادت می کنم

تو نیستی و بدون تو دچار بی قراریَم

کاش میفهمیدی چرا من از خودم فراریم

 

برگرد و آتیشم بزن ، کی گفته که من مانعم

تنها بزار ببینمت ، من به همینم قانعم

تو نیستی و این فاصله آتیش به جونم می زنه

تصور لبخند تو هر جا که هستم با منه ، هر جا که میرم با منه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

] [ 18:12 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،