i'm missing you so much!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

Can you feel me?

منو احساس میکنی ؟

When I think about you

وقتی درباره تو فکر میکنم

With every breath I take

با هر نفسی که می کشم

Every minute

هر دقیقه

No matter what I do

اهمیتی نداره که چیکار میکنم

My world is an empty place

دنیای من یک جای خالیه

Like I've been wandering the desert

مثل اینه که توی صحرا سرگردون باشم

For a thousand days (oooh)

برای هزار روز ( اوووووه (

Don't know if it's a mirage

نمی دونم شاید این یک سراب باشه

But I always see your face, baby

ولی من همیشه صورت تو رو میبینم عزیزم

I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Can’t help it, I'm in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم

A day without is like a year without rain

یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side,

بهت نیاز دارم تا در کنارم باشی

Don't know how I'll survive,

نمیدونم برای زنده موندن چیکار کنم

A day without you is like a year without rain (oooh) (Whooa)

یک روز بدون تو مثل یک سال بدونه بارونه

The stars are burning

ستاره ها دارن میسوزن

I hear your voice in my mind (in my mind)

صدات رو توی ذهنم میشنوم ( توی ذهنم )

Can't you hear me calling?

دارم صدات میکنم می شنوی ؟

My heart is yearning like the ocean that's running dry

دلم داره حصرت میخوره مثل اقیانوسی که کم کم داره خشک میشه

Catch me; I'm falling

منو بگیر دارم میوفتم

It's like the ground is crumbling underneath my feet (Won't you save me)

انگار زیر پام داره خالی میشه ( نمیخوای نجاتم بدی ؟ )

There’s goanna be a monsoon you get back to me

ابر های بارونی تو داره میاد پیش من

Oh baby

اوه عزیزم

I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Can’t help it, I'm in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم

A day without is like a year without rain

یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side,

بهت نیاز دارم تا در کنارم باشی

Don't know how I'll survive,

نمیدونم برای زنده موندن چیکار کنم

But a day without you is like a year without rain (oooh) (Whooa)

اما یک روز بدون تو مثل یک سال بدونه بارونه

Oooooooooh

اوه

So let this drought come to an end

پس بزار این خشکسالی تموم بشه

And make this desert flower again

و این بیابون رو پر از گل کن

I'm so glad you found me, stick around me

خیلی خوش حالم که منو پیدا کردی بهم بچسب

Baby baby baby (ooooh)

عزیزم عزیزم عزیزم ( اوووووووووه )

It's a world of wonder

دنیا پر از شگفتیه

With you in my life

وقتی تو در زندگی من هستی

So hurry baby

پس زود باش عزیزم

Don't waste no more time

وقت رو تلف نکن

I need you here

من به تو نیاز دارم اینجا

Can't explain, but a day without you

Is like a year without rain (oooh)

نمیتونم توضیح بدم اما یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I'm missing you so much

خیلی دلم برات تنگ شده

Can’t help it, I'm in love

کاریش نمیشه کرد من عاشق شدم

A day without is like a year without rain

یک روز بدون تو مثل یک سال بدون بارونه

I need you by my side,

بهت نیاز دارم تا در کنارم باشی

Don't know how I'll survive,

نمیدونم برای زنده موندن چیکار کنم

But a day without you is like a year without rain (oooh) (Whooa)

اما یک روز بدون تو مثل یک سال بدونه بارونه

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت19:34---24 فروردين 1391


hossein
ساعت23:39---22 فروردين 1391
وبلاگد قشنگه
پاسخ:ممنون آقا حسین!مرسی!


حسین
ساعت23:35---22 فروردين 1391
salam
heyf in web ke kam bazdid dare
khushhal misham be manam sar bezani goolam


محمدرضا
ساعت18:48---20 فروردين 1391
سلام...وب خیلیییییییی نازی داریپاسخ:ممنون از نظرتون!حتما میام!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:,

] [ 18:33 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،