نمی شنوی...؟

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

هیچ قــــطاری از این اتــــاق نمی گذرد

من اینجــــا نشسته ام

و با همین سیـــــ ـگار

قــــطار می آفرینم

نمی شنـــوی …!؟

سرم دارد سوتــــــ ــ ـ می کشد …



نظرات شما عزیزان:

Reyhan
ساعت11:46---23 ارديبهشت 1392
سلام وب زیبایی داری فقط اگر رنگ متنهاتو تغییر بدی که خونده بشن ممنونت میشم خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظر بدی اگر خواستی بگو تا لینکت کنم

hossein
ساعت10:50---3 آذر 1391
این نظر رو پاک کن

hossein
ساعت10:49---3 آذر 1391
hossein dehghan

این از اسمو فامیلم

بعد خیلی هست ها به اسم من مواظب باش اشتب اد نکنی

عکس بالای صفحه من عکس بچه ابجیمه دختر

عکسای خودمم که هستن میتونی بفهمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:,

] [ 11:17 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،