دلم میگیرد...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

دلم میگیرد وقتی میبینم من هستم....

                 او هم هست....

اما قسمت نیست...!!!



نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت11:36---2 آذر 1391
ببخشید دیگه شرمنده حواسم نبود خوب اسم فامیلت رو انگلیسی مینوشتی


hossein
ساعت10:54---2 آذر 1391
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی
کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
انتظــارت را میـکشـــــد
چــه شیــــــرین اســـــت
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
" کجایـی" .....


hossein
ساعت10:50---2 آذر 1391
واسه چی اخه خوب باور کن از این به بعد بیشتر میام وبت اینطوی هم بیشتر همدیگرو ملاقات میکنیم

hossein
ساعت10:48---2 آذر 1391
باور کن چیزی نشده قبلا میرفتم فیس بوک باز دوباره میرم همون جا چون همه بچه ها ی دانشگاه اونجا اگه میری فیس بوک بگو ادت کنم فراموشم نکنی ها میام میزنمت اگه فراموشم کنی

sara
ساعت18:41---24 آبان 1391
اپم ومنتظره حضورت عزیزم

انیتا
ساعت19:46---21 آبان 1391
حواس نمیذارن برا ادم که!!!ادرس وبلاگ رو یادم رفت بنویسم!!!

انیتا
ساعت19:45---21 آبان 1391
سلام.خوفی؟؟؟من مث بقیه نیستم که میان میگن:وبت عالیه و حرف نداره و 20 بیسته و ازینجور چیزا....من خودمم و دنیای خودمو دارم....بیا دنیای منو ببین....اگه خوشت اومد که مبارکه!!!چی مبارکه؟؟؟عروسی؟؟؟نه بابا...تبادل لینکو میگم!!!
بای دوکس جونی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 آبان 1391برچسب:,

] [ 20:1 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،