این بیت را هم...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

چشمانت از اصالت این قهوه چیزتر

یعنی غلیظ تر، بله! یعنی غلیظ تر

سرد است، نبض ساعتم آهسته می زند

هر لحظه حال عقربه هایم مریض تر

من رفته ام! و در کلمات تو نیستم

تو رفته رفته در کلماتم عزیزتر...

چندی ست جمله های تو را فکر می کنم

 تا طعم طعنه های تو را تند و تیزتر...؛

 دیوانه نیستم! ولی این کار ساده ایست-

تا از کنایه های شما مستفیض تر...

ای دانه های تلخ زمان در تو حل شده!

فنجان چشم های مرا هی نریز  تر

در مرگ من تو سرد و کفن پوش می رسی

نرم و سفید، توی لباسی تمیزتر

این بیت را به قصد وصیت نوشته ام؛

 قبر مرا برای تو قدری عریض تر...  



نظرات شما عزیزان:

hossein
ساعت10:52---2 آذر 1391
این پستت خیلی قشنگ بود اجی گلم

hossein
ساعت0:36---2 آذر 1391
سلام مرسی اجی ممنون من کلا از شبهای بارانی رفتم کاربریم رو هم پاک کردم ممنون باز فراموشم نکردی واقعا خوشحالم کردی

فائقه
ساعت22:24---1 آذر 1391
دوس داشتم
سبز باشی و برقرار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 12 آبان 1391برچسب:,

] [ 10:46 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،