چیزی نپرس!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

عشق من چیزی نپرس از قلبم

چی می تونم بگم از احساسم

مگه تو کی بودی که تونستم

توی چشمات خودمو بشناسم

 

تورو دوست دارمو میخوام همه ی دنیا بدونه

تورو دیدن و نداشتن واسه من مثل جنونه

همه ی ترسم از اینه که بخوای ازت جداشم

همه چیمو بگیر اما بذار عاشق تو باشم ...

 

من از این دنیا به جز تو چی بخوام؟

واسه من عشق تو مثل نفسه

تو که باشی همه ی خوبی ها هست

بگو هستم واسه من همین بسه

 

تورو دوست دارمو میخوام همه ی دنیا بدونه

تورو دیدن و نداشتن واسه من مثل جنونه

همه ی ترسم از اینه که بخوای ازت جداشم

همه چیمو بگیر اما بذار عاشق تو باشم...

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:,

] [ 22:43 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،