تو را می سپارم!

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

 

تو را می سپارم به رنگین کمانی
که بر آسمان دل من کشیدی
تو را می سپارم به آن لحظه هایی
که عاشق شدی و به دادم رسیدی

تو را می سپارم به آن شعرهایی
که در خلوت لحظه هایم سرودم
در آن لحظه هایی که با من نبودی
در آن لحظه هایی که یاد تو بودم

تو را می سپارم به چشمان نمناک
که در واپسین لحظه ها گریه کردند
به آن دستهایی تو را می سپارم
که هنگام رفتن غریبند و سردند

تو را می سپارم به آن آسمانی
که شبها شود دامنش پر ستاره
به آن عشق هایی تو را می سپارم
که از سوزشان دل شود پر شراره

به وقت نیایش تو را دیده بودم
دلت پاک بود و پر از نور، رویت
در آن لحظه ها گویی آمد پر از عشق
کسی از بلندای آبی به سویت

تو را ای همیشه سرآغاز و سرفصل!
به دستان سبز خدا می سپارم
نباشد اگر کفر باید بگویم
به قدر خدامان، تو را دوست دارم....

 



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت20:04---16 بهمن 1390
خیلی خوب بود!ممنون ستاره جان!
پاسخ:ممنون فاطمه جان!بازم سر بزن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 بهمن 1390برچسب:,

] [ 19:49 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،